torstai 9. helmikuuta 2012

Torstai 9. helmikuuta

09/02/2012 || auto 6200 || 06.50 - 15.00 (8h 10min)


Siinä meidän tämänpäiväinen kuorma. Sanotaanko näin, ettei hirveesti enempää ois kyytiin mahtunu. :) Rahtikirjoja ei silti ollu ku 53 kpl, mutta vähän isompaa tavaraa näin vaihteeks. Toki oli sit niitä yksittäisiä pikkupakettejakin. Mut hetkeen ei ole ollu kuormatila noin täynnä, siis tämmösinä päivinä jolloin mä olen ollut töissä. Yllättävän ripeästi me silti saatiin auton perä tyhjennettyä. Ja aika monta paikkaa vein taas normaaliin tapaani yksin kun kuski vaan istuu lämpimässä autossa ja kuuntelee radiota. ;) Aina ei mee nallekarkit tasan, mut hei, mähän oonkin vaan harjottelija-hattiwatti (halpa rouva yms) ja mun kuuluukin juosta! Ja ite olen toisenkin jakson tuolla valinnu, joten en valita. :D


Tänään tavattiin kohtuu äkäinen talonmies jonka mielestä auto, joka on varustettu peilein (kuten esim. kaikki autot, hmm?), kapenee tarvittaessa. Ja joku YITn kaveri oli tilannut noudon, mutta kun mentiin tavaraa hakemaan, olikin kaikki YITn kaverit häipyneet ku pieru saharaan eikä sitte saatu sieltä mitään matkaan eikä ketään edes puhelimitse kiinni. 


Mäki alan pikkuhiljaa muistamaan noita paikkoja. Joittenki firmojen nimen kuullessa hetken ku kelailee ni muistaa, missä se on, ja osa taas on että häh, en oo koskaan kuullutkaan. Mut hiljaa hyvä tulee eiks sitä niin sanota... 


Tarviiko mun oikeasti edes mainita mikä oli päivän mukavin tehtävä? No se ajaminen. Yllättikö? Niin arvelinkin.


Tekotaiteelliseen kuvaan on hyvä lopettaa tämä merkintä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti